GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1.    Alapvető információk

·         Hogyan befolyásolja a COVID-19 az online megrendeléseimet?


Azon dolgozunk, hogy a pillanatnyilag lehetséges legjobb szolgáltatást biztosítsuk. Törekszünk arra, hogy a jelenlegi helyzet semmiképpen ne befolyásolja a vásárlási élményt, ugyanakkor előfordulhat egyes megrendelések esetén hosszabb előkészítési vagy szállítási idő. Íme néhány intézkedés, amit bevezettünk:

 

●     VISSZAVÁLTÁS ONLINE

Amennyiben bármilyen problémát tapasztalna a rendelésével kapcsolatban, Cégünk lehetőséget biztosít az online kapcsolatfelvételre az info@glo-story.hu email címen keresztül. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

●     ÁTVÉTEL

Az üzletben történő átvétel átmenetileg nem elérhető.

●     KÉZBESÍTÉS

A futárszolgálatok eljárásaik során munkatársaink és közösségünk biztonságának megóvását mindenek fölé helyezik. Előre is köszönjük a türelmét, mivel elképzelhető, hogy egyes kiszállítások késhetnek.

●     Szeretném személyesen megnézni és felpróbálni a terméket, hiszen van megadva telephely. Hogyan lenne erre lehetőségem?

Az oldalunkon található cím a nagykereskedésünk címe, ahol a kiskereskedésünk adminisztratív tevékenysége is folyik. Mivel ez egy bemutatóterem, nem rendelkezünk próbafülkével, és a weboldalon található termékeink egy része egy külső raktárban pihen, így nem tudunk azonnal rendelkezésre állni. Tehát nincs lehetőség felpróbálni a termékeket. Emiatt biztosítjuk ingyen a ruhadarabok cseréjét. További információ a Visszaküldés és reklamáció fülben található.

  • Hogyan moshatom a ruhákat?

Maximum 30° C-on, kifordítva javasoljuk minden pamut termékünket, legfőképp a print pólókat. A pufi dzsekiket, steppelt dzsekiket is lehet mosógépben, a bőrdzsekiket hideg vízben, kézzel öblögetve ajánljuk.

2.    Rendelés

●     Hogyan tudok rendelni?
A kiválasztott terméket tegye be a kosárba, majd válassza ki a fizetési módot. Ezek után adja meg a szállítási adatokat és válassza ki a szállítás módját. A vásárlás gombbal rögzíti a rendelését. Bővebb információt az ÁSZF aloldalon talál.
●     Hogyan tudok megbizonyosodni róla, hogy mit rendeltem?
A rendelés leadását követően küldünk Önnek egy megerősítő e-mailt, amely részletezi az Ön által megrendelt termékeket. Amennyiben bármilyen hibát vél felfedezni az összesítő dokumentumban vagy meggondolta magát, esetleg még egy terméket szeretne hozzáadni a rendeléséhez, ne habozzon felvenni a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, amelyet megtehet az info@glostory.hu e-mail címen vagy munkanapokon a 0630 019 9695 telefonszámon 9-16 óra között.
·         Van minimális rendelési érték?
Jelenleg nincs minimális rendelési érték, azonban elképzelhető, hogy egyes promóciók csak bizonyos összeghatár felett érvényesek.
·         Szükségem van regisztrációra a rendeléshez?
A rendelés leadásához nem szükséges regisztrálni, azonban regisztrációt követően lehetősége van elmenteni a kedvenc termékeit illetve a szállítási és egyéb személyes adatait sem szükséges minden rendelésnél megadnia.
●     Kedvencek

A kedvenc darabjait adja hozzá a Kedvencek-listájához, hogy ne veszítse szem elől őket.

Lépjen be vagy hozzon létre egy fiókot, hogy bármilyen eszközről hozzájuk férhess.

·         Lehet törölni vagy módosítani a rendelésem?
Jelenleg nem lehet törölni vagy módosítani a rendelést a Vevő részéről, azonban minden kérdésre és kérésre szívesen válaszolunk és megpróbálunk megoldást találni az info@glo-story.hu e-mail címen. Itt kezdeményezheti rendelése törlését vagy módosítását. Amennyiben termékek kézhezvétele után meggondolja magát, lehetősége van a termékek visszatérítésére. Bővebb információért látogasson el a Visszaküldés oldalra.

 

  1. Fizetés

 

·         Hogyan tudok fizetni a rendelésért?
Több fizetési módszer közül választhatsz:
●     Bankkártya vagy hitelkártya

Visa, Visa Electron vagy MasterCard. A bank- vagy hitelkártyával való fizetés valós időben történik.

●     Utánvéttel való fizetés

Ha előnyben részesíti a fizetést a termékek kézhezvételekor, akkor válassza az utánvétellel való fizetést és klikkeljen a 'Fizetés megerősítése' ikonra.

·         Van egy promóciós vagy kupon kódom, hogyan tudom használni az online vásárlásnál?
A vásárlás összefoglalásánál töltse ki a „Kedvezménykód” rovatot, majd kattintson a „Beváltás” gombra.
Felhívjuk a figyelmét, hogy egy vásárláson belül csak egy ajándékutalványt vagy egy promóciós kódot használhat. Köszönjük megértését!

 

4.    Szállítás

  • Mennyibe kerül a szállítás? Milyen szállítási opciók közül választhatok?

Tájékoztatjuk, hogy a bolti személyes átvétel szolgáltatásunk szünetel. Így csak házhozszállítással, futárszolgálattal kérheti a csomagot.
A szállítási költség függ a rendelés végösszegétől. 10000 Ft rendelési érték alatt a szállítási díj minden esetben 1200 Ft. 10000 Ft-ot meghaladó kosárérték felett elengedjük a szállítási költséget. További információ a Szállítás menüpont alatt.

(A szállítást érintő időszakos akciók és kedvezmények miatt a felsorolt szabályok megváltozhatnak.)

·         Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Amennyiben rendelkezésre áll a rendelt termék, a szállítási idő kb. 2-4 munkanap. Tájékoztatjuk Vevőinket, hogy amennyiben egyedi mintás terméket rendelnek a szállítási idő megnövekedhet (akár 4-6 nappal), mivel a termékeket a cég saját nyomdájában készítjük elő a megrendelések függvényében.
·         Honnan tudom, hogy mikor érkezik meg a csomagom?
Miután összekészítettük a csomagját, átadjuk a futárszolgálatnak. Ezek után küldünk egy tájékoztató e-mailt, amelyben megtalálja a csomagja egyedi azonosító kódját és a futárszolgálat honlapját, ahol nyomonkövetheti a csomagja állapotát. A futárszolgálat a kézbesítés napján reggel sms-ben értesíti Önt a várható érkezésről, majd telefonon is felveszi Önnel a kapcsolatot.
·         Kérhetem a csomagomat csomagpontra vagy csomagátvevőhelyre?
Jelenleg nem áll módunkban csomagpontra vagy csomagátvevőhelyre szállítani a megrendelt termékeket.

5.    Reklamáció és visszáru

·         Hogyan tudok reklamálni?
A megrendelt termék kézhezvételét követően 14 nap áll rendelkezésre, hogy bármilyen indoklás nélkül cserét kérvényezzen vagy kérje annak az értékének a visszatérítését. Javasoljunk, hogy először vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkkal amelyet megtehet az info@glo-story.hu e-mail címen vagy munkanapokon a 06300199695 telefonszámon 9-16 óra között. Ezután nyomtassa ki és töltse ki a Visszáru űrlapot. Amint megérkezett a csomag a raktárunkba, mi 5-14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget.
·         Hogyan tudom kicserélni vagy visszatéríteni az online vásárolt terméket?
A megrendelés kézhezvétele után 14 napja van a megrendelt termék cseréjének vagy visszatérítésének kérvényezésére, ha hibás a méret vagy bármilyen egyéb minőségi problémát tapasztal.
Amennyiben a rendelés értéke meghaladja a 10000 Ft-ot, a visszaszállítási költséget Mi álljuk!
A terméket csomagként az alábbi címre küldheti vissza:
Glo-Story Kft, Monori utca 2-4., 1101 Budapest, Magyarország
·         Hova küldhetem a visszárut?
A visszárut küldje a cégünk telephelyére; Glo-Story Kft., 1101 Budapest, Monori utca 2-4. Javasoljuk, hogy megbízható módon küldje vissza a terméket, pl. futárcéggel vagy postával, ahol nyomon tudja követni a csomag állapotát.
·         Mennyi időbe telik, hogy visszakapjam a pénzemet?
Ha élni kíván a reklamáció lehetőségével és szeretné ha visszautalnánk az összeget, szükségünk lesz a bankszámlaszámára, a bank nevére, IBAN kódra (HU kezdetű), visszáru űrlapra és a termékre. Amint megérkezett a csomag a raktárunkba, mi a hatályos szabályok szerint 5-14 napon belül visszautaljuk az összeget a bankszámlájára.

Bővebb információt a Visszatérítési szabályzat menüpont illetve az ÁSZF aloldalon talál.

·         Nem kaptam meg az összes megvásárolt terméket. Mit tegyek?
Ellenőrizze az e-mail postafiókját (beleértve a spam és kéretlen mappákat is), mivel lehet, hogy e-mailben tájékoztattuk, hogy az egyik megrendelt termék jelenleg nem elérhető. Ebben az esetben mi visszatérítjük a termék díját banki átutalással, vagy ha külső raktárunkban elérhető, a beérkezést követően azonnal feladjuk.
Ha nem kapott e-mailt, kérjük lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, és mi minél hamarabb válaszolunk kérdésére.
·         A kiszállított termékek tévesek vagy sérültek. Mit a teendő?
Ha egy nem megrendelt terméket szállítottunk vagy ha az egyik termék hibás, van lehetőség cserére vagy visszatérítjük a termék összegét és a kiszállítási összeget, amint megkapjuk őket a raktárba, és leellenőriztük a termékek állapotát. A visszatérítéskor, kérjük töltse ki a visszatérítési űrlapot és tegye be a csomagba.
Bővebb információ a Visszatérítés menüpont alatt.
·         Szeretnék visszaküldeni egy utánvétellel fizetett terméket. Hogyan zajlik majd le a visszafizetés?
Szervezetünk csak banki átutalással téríti vissza a bármilyen kifizetéssel történő rendelések összegét (utánvét, banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés). Ebben az esetben a visszautalás végrehajtásához szükségünk lesz a bankszámlaszámára, IBAN kódra (HU kezdetű szöveg), visszáru űrlapra és a termékre. Először vegye fel a kapcsolatot velünk az info@glostory e-mail címen, majd nyomtassa ki és töltse ki a visszáru űrlapot. Amint megérkezett a csomag a raktárunkba, mi azonnal visszautaljuk az összeget a bankszámlájára.
Bővebb információt a Visszatérítési szabályzat menüpont alatt talál.
·         Mit tehetek akkor, ha valamilyen műszaki problémát tapasztalok az oldalon?

Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk. Ha valamilyen technikai problémát tapasztal, vagy valami nem úgy működik, ahogy azt elvárná, kérjük jelezze felénk. Örülünk a visszajelzéseknek és igyekszünk a hibát mihamarabb kijavítani. Írjon nekünk egy rövid üzenetet, lehetőség szerint egy képernyőfotót mellékelve az info@glo-story.hu címre. Ahhoz, hogy webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudja használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használja! Ezért kérjük ellenőrizze, hogy a webböngésző legújabb változatát használja-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagyta-e.

·         Melyik országokban lehetséges online vásárolni?
Jelenleg az online vásárlás csak Magyarország területén lehetséges.

---

Felhívjuk figyelmét, hogy továbbra is megtalál minket a www.glo-story.hu oldalon és az összes online csatornánkon. Ügyfélszolgálatunk továbbra is készséggel válaszol minden kérdésre, bár a jelenlegi vírushelyzet miatt hosszabb várakozási idővel érdemes számolni.