Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Glo-Story cég (székhely: 1101 Budapest, Monori u. 2-4., adószám: 14244320-2-42), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

  1. Jelen ÁSZF terjedelme és a kapcsolattartás

1.1. Jelen ÁSZF terjedelme

 

Kizárólag jelen Általános Szerződéses Feltételek (továbbiakban ÁSZF) vonatkoznak a Glo-Story Kft. (továbbiakban az „Eladó”) és a Vevő* közötti ügyletekre az online shopban történő rendelés időpontjában érvényes változatában.

Vevő ettől eltérő vagy alternatív kikötései és feltételei nem fogadhatók el, hacsak Eladó ezzel írásban kifejezetten egyet nem értett.

 

1.2.  Eladó személye és Kapcsolattartás:

A Vállalkozás neve: Glo-Story Kft.

A Vállalkozás székhelye, üzleti tevékenységének helye és postai címe: 1101 Budapest, Monori u. 2-4.

E-mail címe: info@glo-story.hu

Web: www.glo-story.hu

Telefonszám: +36300199695

Ügyvezető Igazgató: Xu Lili

Adószám: 14244320-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-895304

 

Kapcsolattartás módja:

- Postázási cím, illetve az üzlet címe: 1101 Budapest, Monori u. 2-4. (Nyitvatartás: munkanapokon 9.00-17.00)

- Vevőszolgálati vonalunk hívásával:  +36300199695

- E-mail útján az info@glo-story.hu címen.

 

1.3 Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

  1. Az online shop használatának általános feltételei

2.1. Az online áruházat csak a 18. életévüket betöltött személyek használhatják.

 

2.2. A 18. életévüket be nem töltött személyeknek az online shop használatához gyám hozzájárulása szükséges.

 

2.3. A Vevő vásárlónak tekintendő, amennyiben a szállítások és szolgáltatások megrendelésének célja nem elsődlegesen az adott fél kereskedelmi vagy önálló egyéni vállalkozói tevékenységének tudható be. A kereskedő egy olyan társaság vagy természetes, illetve jogi személy, aki a szerződés megkötésével kereskedelmi vagy egyéni vállalkozói tevékenységet folytat.

 

2.4. Amikor regisztrál nálunk, akkor személyes adatokat ad meg. Hozzájárulását kérjük adatainak feldolgozásához, mert egyébként, sajnos nem tudja használni az online áruházat. Adatai feldolgozásának típusát és módját az alábbiakban ismertetjük: Adatkezelési tájékoztató

 

2.5. Annak biztosítása érdekében, hogy adatai helyesen kerültek feljegyzésre, a regisztrációját követően küldünk e-mailt és kérjük ellenőrizze és erősítse meg az információkat.

 

2.6. Az áruk értékesítése csak személyes használatra megfelelő mennyiségekben történik.

 

2.7. Az Eladó online boltja csak egy értékesítési katalógus. Azzal, hogy a termékek megjelennek az online shopban, az eladó csak arra hívja a Vevőt, hogy tegyen ajánlatot a bemutatott termékekre és kössön adásvételi szerződést (továbbiakban a „Megrendelés”).

 

2.8. A szerződés nyelve kizárólag a magyar.

 

  1. Személyes adatainak feldolgozása

3.1. Személyes adatainak feldolgozásához Ön önkéntesen járul hozzá. Hangsúlyoznunk kell azonban, hogy amennyiben Ön nem járul hozzá az ilyen feldolgozáshoz, akkor nem tud regisztrálni, illetve nem tudja használni az online boltot. Az adatvédelemmel kapcsolatos minden egyéb információt az Adatkezelési Tájékoztatóban talál.

 

3.2. Bizonyos esetekben hozzájárulását kérjük online boltunkban, hogy hirdetéseket pl. speciális ajánlatokat, akciókat stb. küldjünk Önnek. Az Ön hozzájárulása önkéntes és bármikor visszavonható. Részletesebben Adatkezelési Tájékoztatóban olvashat erről.

 

  1. Megrendelés

A megrendelések leadása a www.glo-story.hu lapon történik.

4.1. Az online boltban az egyes termékek leírásában megtalálható minden információ a termék a méretéről, az elérhető színekről, az árról, valamint arról, hogy milyen anyagból készültek.

 

4.2. A megrendelés során Ön kiválasztja a méretet, a színt, a mennyiséget és az egyéb szükséges jellemzőket.

 

  1. Hogyan vásárolok az online boltban?

5.1. A katalógusból kiválasztott terméket az „Hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva az online bevásárló kosárba helyezi. Ezzel még nem vállal kötelezettséget.

 

5.2. A kosárba helyezett tételeket a weboldal felső részén lévő „Kosár” gombra kattintva megtekintheti. Itt törölheti a tételeket vagy hozzáadhat plusz darabokat.

 

5.3. Ha meg szeretné vásárolni a kosárban lévő termékeket, kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

5.4. A termékek megvásárlásához nem szükséges regisztrálnia. Azonban fontos megjegyezni, hogy a regisztrációt követően más opciók is lehetővé válnak, pl. szállítási adatok elmentése, megrendelés történet, kedvencek elmentése.

 

5.5. Válassza ki az Önnek kedvező szállítási módot (pl. Lakására vagy munkahelyre) és adja meg a fizetési adatokra.

 

5.6. Itt azt adhatja meg, hogyan szeretne fizetni. Az alábbi fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésére: PayPal,, bankkártyás fizetés (Visa/Master kártya) és utánvét.

 

5.7. A fizetési mód kiválasztása után a szállítási módokat és a szállítási címet választhatja ki. Az opció kiválasztása után folytathatja a vásárlást, vagy megtekintheti rendelése összefoglalását.

 

5.8. A „Vásárlás” gombra kattintva a Vevő egy kötelező ajánlatot tesz a bevásárló kosarában lévő termékek megvásárlására. Mielőtt ezt megtenné, be kell jelölnie az ÁSZF elfogadására szolgáló négyzetet, hogy ajánlata tartalmazza a feltételek elfogadását.

Ha szeretné megváltoztatni a rendelését, akkor törölnie kell a rendelést (ezt Ügyfélszolgálatunkon keresztül teheti meg) és ezután egy új termékkel egészítheti ki a megrendelési folyamatot.

 

5.9. Vevőként elállási joga van a jelen ÁSZF 11. pontja alapján, amit a fenti művelet nem befolyásol.

 

5.10. Ön visszaléphet a kötelező megrendelés megtételétől a megrendelési folyamat alatt egészen a fizetésig. Ehhez elegendő, ha nem tesz további lépéseket és elhagyja a megrendelési oldalt. Ehhez kattintson arra a gombra, amely visszaviszi Önt az előző aloldalra, bármelyik véletlenszerű aloldalra, vagy a weboldalon lévő valamelyik termékre. Az nem véglegesített megrendelés nem jut el hozzánk.

 

5.11. A megrendelés megérkezése után az Eladó megerősítő e-mailt küld, amely részletezi rendelése tételeit. Ez nem jelenti a szerződés megkötését. A szerződés a megrendelés megerősítésekor kerül megkötésre.

 

5.12. Az Eladó telefonon megkeresheti Vevőt (ha megadott egy telefonszámot), vagy e-mailben léphet kapcsolatba Önnel, hogy tisztázza a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatos nyitott kérdéseket. A telefonszámokat és az e-mail címeket csak a megrendelés feldolgozásához és a szállításhoz használjuk, ezeket promóciós célokra, az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül nem vesszük igénybe.

 

5.13. A Vevő elállhat szerződéskötési szándékától a weboldalunkon megtalálható elállási politika, vagyis a jelen ÁSZF 11. pontja szerint.

 

  1. Árak

6.1. Az online boltban megadott valamennyi ár forintban értendő és tartalmazza a törvényes általános forgalmi adót. A szállítási költségek összege a kiválasztott szállítási és fizetési opciótól függ. Ezeket a költségeket külön számolják fel. Megrendelése leadása előtt még egyszer áttekinthető az árat, beleértve a törvényes áfát és a szállítási költségeket.

 

6.2. A megrendelés végén megadott ár a végső ár. Az Eladó és a Vevő számára ez az ár kötelező. Ezt követően az ár már nem fog változni, akkor sem, ha az Eladó az áruk árát később növeli, vagy csökkenti.

 

6.3. Ettől eltekintve Eladó fenntartja magának a jogot a jelenlegi törvények keretén belül az online bolt árainak változtatására, új termékek ajánlására és engedmények kínálására vagy megvonására.

 

  1. Az áruk rendelkezésre állása

Az online boltban kínált termékek rendszerint rendelkezésre állnak. Ritka kivétel, pl. ha egy bizonyos terméket számos vevő megrendel, akkor nem zárható ki, hogy már nem lesz elérhető. Ebben az esetben azonnal értesítjük, hogy a termékek nem állnak rendelkezésre. Rendelkezésre nem álló termékre szerződéskötés nem történik. Szállítás a készletek erejéig tart.

A hiányzó méreteket a termék oldalán más színnel jelöljük, mint a rendelkezésre álló színeket. A rendelkezésre nem álló méretű termék nem tehető a kosárba, de kívánságlistára helyezhető.

Feliratkozhat arra, hogy értesítő e-mailt kér, ha a termék újra elérhető. Visszavonhatja adatai és e-mail címe tárolásához adott hozzájárulását és e-mailek küldésére történő felhasználását. Elállását az értesítési üzenetben lévő link használatával, vagy a következő e-mail címen teheti meg.: info@glostory.hu

Ezen túlmenően az egyedi mintás termékeket az Eladó a saját nyomdájában készíti elő a Vevő megrendelésének függvényében, így azok korlátozottan állnak rendelkezésre. A nyomda terheltsége jelentősen befolyásolja az egyedi mintás termékek elkészülési- és szállítási idejét, ami akár 4-6 munkanappal is megnövekedhet.

 

  1. A szállítási típusa és ideje

8.1. A megrendelt termékeket csak Magyarország területén szállítjuk ki.

 

8.2. A szállítási idő rendszerint 2-4 munkanap. Hétfőtől péntekig, munkanapokon történik a megrendelések szállítása; ez azt jelenti, hogy a szombat és a vasárnap, ünnepnap nincs beleszámítva a szállítási időbe. A szállítási időszak a szállítás megerősítésének napján kezdődik. Kapcsolatba lépünk Önökkel, ha valamelyik tétel valamilyen oknál fogva már nem kapható, vagy nem tudjuk küldeni.

 

8.3. Az ÁSZF 7. pontjára hivatkozva az egyedi mintás termékeket az Eladó a saját nyomdájában készíti elő a Vevő megrendelésének függvényében, így azok korlátozottan állnak rendelkezésre. A nyomda terheltsége jelentősen befolyásolja az egyedi mintás termékek elkészülési- szállítási idejét, ami akár 4-6 munkanappal is megnövekedhet.

 

  1. Fizetési módok:

Az alábbi fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésére: PayPal, PayU, bankkártyás fizetés (Visa/Master card), és utánvét..

Amennyiben a PayPal fizetési módot választja, úgy automatikusan átirányítjuk a PayPal oldalára. Minden más fizetés mód esetén átirányításra kerül a PayU szolgáltató weboldalára.

A bankkártyás fizetés az OTP SimplePay-en keresztül történik.

Ha online fizetést választ (PayPal, PayU, SimplePay fizetési szolgáltatások), akkor a szállítást a számla teljes összegének megérkezése után indítjuk. A fent említett szállítási időszak csak ekkor indul.

Figyelem! Sohasem értesítjük Önt e-mailben olyanról, hogy bankszámlánk megváltozott és pénzátutalással rendezze a vételárat. Ilyen üzeneteket ne vegyen figyelembe és ne kezdeményezzen ilyen fizetést. Ilyen esetekben kérjük az alábbi címre küldje át a kapott e-mailt: info@glo-story.hu

Utánvétes fizetés esetében a megrendelt áru értékének kiegyenlítése a futárnál történik.

 

  1. Szállítási költségek

Csak Magyarországon belüli címekre szállítunk.

A szállítási költség a kiválasztott szállítási módtól függ és:

Az Ön által megadott címre történő szállítás esetén 1200 Ft a szállítás költsége. (beleértve az alkalmazandó áfát is.)

10000 Ft-ot meghaladó összegű rendelések szállítási díját az Eladó állja, ebben az esetben a Vevőt nem terheli a szállítási költség. Ettől kivételt képezhetnek az időszakos akciók és kedvezmények a szállításra vonatkozóan.

 

  1. Elállási politika

11.1. Elállási jog

Abban az esetben, ha a kézhezkapott termék nem felel meg minőségben, nem azonos a megrendelőlapon lévő mennyiséggel vagy bármilyen egyéb hibát vél rajta felfedezni a Vevő, a Vevő gyakorolja a magyar polgári törvénykönyv 306. §-ában biztosított jogait.

Tizennégy naptári napon belül a Vevő jogosult elállni a szerződéstől anélkül, hogy ezt megindokolná. Ez a tizennégy napos elállási idő azon a napon kezdődik, amikor a Vevő vagy az általa megnevezett harmadik fél, aki nem szállítmányozó, a termékek birtokába jut. Elállási jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell az Eladót, Glo-Story Kft, Monori u. 2-4, 1101 Budapest, Magyarország címen, vagy az alábbi telefonon: +36 30 019 9695, vagy az info@glo-story.hu e-mail címen, egy egyértelmű nyilatkozat útján (pl. postán vagy e-mailben megküldött levél), hogy úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől. (Erre egy kitöltendő nyomtatványt az alábbi űrlapon érhet el.)

Ehhez használhatja a csatolt elállási nyomtatványt, de ez nem kötelező. Ahhoz, hogy tartani tudja az elállásra rendelkezésre álló időt, elegendő, ha küld egy értesítést, miszerint az elállási idő lejárta előtt élni kíván elállási jogával.

 

11.2. Színek és méretek

A fizikai illetve online kiadványokban (webshop) meghatározott színek nem tartoznak egységes színmeghatározási séma alá, elnevezésük csupán tájékoztató jellegű. Ugyanez vonatkozik a címkéken feltüntetett méretekre. A származási hely függvényében változhatnak a méretek, a monitorok pedig befolyásolhatják a színek megjelenítését, így ezen adatok alapján nem lehet következtetni a színre vagy a méretre. Ez azonban nem befolyásolja a termékek megtérülését a 11. pontban említettek szerint.

11.3. Az elállás következményei

Ha a Vevő eláll a szerződéstől, az Eladó visszatéríti a rendelés értékét (kivéve azokat a plusz költségeket, ami abból adódott, hogy a Vevő nem az Eladó által felkínált legolcsóbb szállítási opciót választotta) legkésőbb tizennégy napon belül a szerződéstől való elállásról szóló tájékoztató kézhezvételét követően.

A visszafizetés módja megegyezik a Vevő által az eredeti tranzakció során igénybe vett fizetési móddal, hacsak a Vevő egy másik megoldáshoz kifejezetten nem járult hozzá. Az utánvéttel kiegyenlített rendelések visszafizetései a Vevő által megadott magyar forint alapú bankszámlaszámra történnek. Az Eladó visszatarthatja a visszatérítést addig, amíg az áru sértetlenül meg nem érkezik a raktárba, vagy amíg a Vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte a részére - attól függően, melyik esemény a korábbi. Amennyiben az áru értéke nem éri el a 10000 Ft-ot, a visszaküldés szállítási díja a vevőt terheli. 10000 Ft-ot meghaladó összérték esetén a visszaküldés díját az Eladó átvállalja magára, ebben az esetben a Vevőt nem terheli semmilyen fizetési kötelezettség.

A Vevő köteles az elállási nyilatkozata beadása után azonnal visszaküldeni az árut, de minden esetben tizennégy napon belül, hogy tájékoztatta az Eladót a szerződéstől való elállásról. Ez a határidő akkor tekintendő betartottnak, ha a Vevő a tizennégy nap letelte előtt elküldi az árukat.

A Vevőt nem illeti meg a teljes összeg visszafizetése, ha az áru állapotának, jellemzőinek és funkcionalitásának vizsgálatakor értékcsökkenést tapasztal az Eladó.

11.4. Szabványos elállási nyomtatvány

Ha szeretne elállni a szerződéstől, kérjük töltse ki az alábbi adatokat és e-mail-en vagy postán keresztül

küldje vissza.

- Posta: Glo-Story Kft, Monori u. 2-4, 1101 Budapest, Magyarország,

E-mail: info@glo-story.hu :

Elállási nyilatkozat

Alulírott XY ezennel nyilatkozom, hogy elállok az alábbi termékek megvásárlásától:

Megrendelés részletei:

- Rendelés időpontja:

- Kézhezvétel időpontja:

- Rendelési azonosító:

- A vevő neve:

- A vevő címe:

- A vevő aláírása (csak amennyiben papírformában készül az értesítés):

- Kelt:

További információ a Visszaküldés és reklamáció aloldalon talál, vagy vegye fel az Eladóval a kapcsolatot az info@glo-story.hu e-mail címen keresztül, vagy a +36300199695-ös telefonszámon. Az Eladó által kínált Visszáru űrlapon lehetőség van további opciók kiválasztására is - például termék cseréje nem megfelelő méret esetén.

 

11.4 Maszkok cseréje

Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy higiéniai okokból kifolyólag nem áll módjában kicserélni vagy visszatéríteni a maszkok árát.

 

12. Szavatosság

12.1. A megvásárolt termékek hibái kapcsán az alábbi szavatossági igényt jelenthet be a Magyar Polgári Törvénykönyv (Ptk) XXIV fejezete szerint. Kérheti a probléma orvoslását (új szállítás vagy a hiba elhárítása). Ugyanakkor jogunk van új szállítást biztosítani akkor, ha a hiba megszüntetése aránytalan költséggel vagy erőfeszítéssel járna.

Termékszavatosság

Amennyiben hibás a termék a Vevő a választása szerint érvényesítheti a kellékszavatossági igényét vagy termékszavatossági igényt.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

12.2. Kérjük, adja meg a rendelési számot, nevét, címét és panasza rövid okát, ha szavatossági igénnyel él. Az erre a célra szolgáló online nyomtatványt postán, vagy e-mailben küldje meg az info@glo-story.hu email címre. Ezt követően küldje az árut a következő címre: - Glo-Story Kft., Monori utca 2-4., 1101 Budapest, Magyarország

 

12.3. Maszkok cseréje

Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét arra, hogy higiéniai okokból kifolyólag nem áll módjában kicserélni vagy visszatéríteni a maszkok árát.

 

13. Vita rendezési eljárások

Amennyiben panasza Eladó általi elbírását vitatja, úgy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV tv. 18. § (5) szerint jogosult a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulni.

Kérelmeiket az alábbi módókon tudják beadni:

- Postán keresztül: 1253 Budapest, Pf.:10.,

- E-mail útján:  bekelteto.testulet@bkik.hu ;

- weboldalunkon keresztül, https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa  

- továbbá: https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül.

 

14. Jogcím fenntartása

Eladó az áruk teljes ellenértékének kifizetéséig fenntartja az áruk tulajdonjogát.

 

15. Szerzői jog védelme

A jelen weboldal tartalma, beleértve a fényképeket, filmeket és szövegeket szerzői jogok védelme alatt áll. A képek, filmek és szövegeknek csak magán célú felhasználása engedélyezett, minden egyéb használat az Eladó kifejezett, írásos hozzájárulása hiányában, tilos.

 

16. Jelen ÁSZF változtatása

Eladó jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ha erre szükség van a jogi vagy technikai keretek változása miatt. A módosításokat vevőinknek a megváltozott szabályozás megküldésével hozzuk tudomására. Amennyiben a Vevő a változtatásról szóló értesítés kézhezvételétől számított hat héten belül azt írásban nem kifogásolja meg, úgy ezen újabb ÁSZF rendelkezéseit kell, az új ÁSZF hatályba lépését követően a felek szerződéses viszonyában irányadónak tekinteni.